Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

11 Oktober 2012 | Indonesië, Sanur

10 oktober lekker bijgekomen en genoten van het zwembad en de directe omgeving bekeken.

Vandaag opgehaald door Seffrey en op ontdekkingstocht gegaan. Eerst naar pray hill, enige plek op aarde waar 5religies naast elkaar staan. Het kan dus toch...

Daarna door naar garuda kisma, waar het derde grootste beeld ter wereld staat. Ipv foto's van het beeld te maken, maakte ze vaak foto's van ons. We waren daar zelf een attractie. Hoe vaak ik geen cheese heb gezegd. We hebben er wel om gelachen.

Daarna door naar dreamland beach. Mooi strandje met veel surfers leuk om even te liggen, kijken en lunchen.

We hadden nog even tijd over en zijn we naar padang padang strand geweest, heel klein, nog geen 200 meter. Daar kwam net een vissersbootje aan die de vis ging verkopen en uitladen. Geweldig oude mannetjes van tachtig zonder tanden die gaan onderhandelen en uiteindelijk met een grote zak vis weggaan.

Onze laatste stop, uluwatu tempel met de kecak dans. Tempel was mooi, konden we ook mooie zonsondergang zien. Dans was wat langdradig, maar vooruit.

Bij terugkomst nog een hapje gegeten met live muziek, maar achteraf bleek dat de zangeres niet echt kon zingen, vals, verkeerde uitspraak, etc. Maar we hebben er hard om kunnen lachen!

Morgen rustig dagje en dan gaan we twee dagen naar het noorden van bali!

• 12 Oktober 2012 - 13:11

Renate:

Oh, strandjes...lekker eten...heerlijk!!!! Leuk om weer te lezen maar zet ook eens wat foto's erbij....nog 1 week werken en ik heb ook vakantie, kan niet wachten!!! xxx

• 12 Oktober 2012 - 22:28

Lex En Eef:

Leuk verslagje weer. Jullie zullen nu nog wel slapen.
    Fijne dag morgen. Wij hebben een druk weekend. Verjaardagen in Dronten, Ijsselstein en zondag Mijdrecht.
    Kom niet al te bruin terug hoor!!!
    xxx

• 13 Oktober 2012 - 11:37

Peter En Ina:

Genieten jullie maar lekker, we hoop niet dat het te warm is.
    hoe is jullie particuliere chauffeur,goed hoop ik, laat hij mooie plekjes zien.
    Wij gaan vanavond thais eten bij vincent en gaan we hun foto's van hun reis bekijken.

liefs peter en ina