Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

14 Oktober 2012 | Indonesië, Sanur

Om 5 uur ging onze wekker, maar om een paar minuten voor 5 werden we al gewekt door de moskee aan de overkant! Snel ff douchen want om 5.45 moeten we klaar staan in de lobby, we gaan de zee op om te kijken naar dolfijntjes... yoehoe. Dat kan je volgens mij niet vaak genoeg doen!

Seffrey had gisteren een boot voor ons geregeld. Kost 16 euro voor twee uur, lachertje toch! Via het hotel hadden we het ook kunnen regelen, maar was duurder.

Mooie boot, halve kano met zijspannen, zie een van de foto's die boot die op het strand ligt. Daarna water op en mooie zonsopkomst bekijken en op zoek naar flipper en zijn familie. We hebben ze gevonden!

Rond 8 uur terug ff ontbijten en dan weer verder op naaar banjar hotsprings, daar heerlijk uurtje gezwommen en het was zondag dus waren er ook veel lokalen, fantastisch, heerlijk water 27 graden of zo en heel zacht. Vanuit Banjar door gereden naar de rijstvelden om dichtbij te kijkenen mooie foto's te maken. Blijft erg mooi om te zien.

Onze laatste stop is tanah lot, de tempel die op een eiland in de zee ligt, vroeger zat dit stuk aan het land vast, maar is door erosie losgeraakt. Hier kan je de zon achter de tempel zien ondergaan. Heel mooi! Wel is tanah lot een grote kermis qua toeristen! Vreselijk, maar vooruit het plekje was mooi!

Daarna nog bijna 2 uur terug naar huis rijden, incl file, ff hapje eten en slapen, we waren kapot na z'on langen maar mooie dag! Morgen maar weer een dagje rust aan het zwembad en een massage van een uur voor net 6 euro.

• 15 Oktober 2012 - 19:20

Renate:

Oh, geweldig al die mooie dingen en een massage is ook niet verkeerd!!!! Ik moet nog 3 dagen werken en dan op naar Rhodos:) Gaaf bootje om dolfijnen te gaan spotten!!!! xxx

• 15 Oktober 2012 - 19:20

Renate: