Caloundra - Reisverslag uit Caloundra, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Caloundra - Reisverslag uit Caloundra, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Caloundra

04 Oktober 2014 | Australië, Caloundra

Vandaag weer vroeg op, 03:00, omdat we om 06:20 het luchtruim kiezen op weg naar Brisbane.
Vanuit Brisbane de rent a car opgehaald en op weg gegaan naar Caloundra. Helaas was het een lang weekend voor de ozzies, waardoor er erg veel file was onderweg. Van de 90 km, 25 in de file gestaan. Maar het was fantastisch weer, dus no worries!
Daar aangekomen bij een heel leuk hostel ingecheckt, vlak aan de kust.

Later nog wel lekker aan het strand gelegen, daarna boodschappen gedaan want we hebben een bbq (ook wel barbie genoemd) bij het hostel!!! Ze zetten hier overal ie achter, dus breakfast is "brekkie" en ze doen bijvoorbeeld boordschappen bij Woolworth, "Woollies".

Dus ook wij naar "Woollies" voor verse sla, brood en Skippy! Bon appetit, was lekker!

's Avonds nog lekker lang met een aantal australiers in de tuin gezeten en lekker zitten kletsen. Er kwam van alles naar buiten, muziek, aussie koekjes, bier, wijn kampvuur en uiteraard een hoop leuke tips voor ons waar we heen kunnen en moeten zien!  Een van de australiers vond het ook helemaal geweldig dat we naar Tasmanie gaan. Naar zijn idee hadden we daar wel een paar weken naar toe kunnen gaan gezien "the beauty of the island".

It's the ozzie way of life!
De roadtrip is goed begonnen!

• 05 Oktober 2014 - 16:24

Renate:

Oh...wat klinkt dat allemaal gezellig, alleen snap ik een ding niet...zo krijg ik leuke foto's geappt van jullie met skippies en zo ligt ie op jullie bord :( Superleuk om al jullie berichtjes te lezen, Raymond vindt het ook heel leuk! Ik ga nu het volgende verhaal lezen!!!

Raymond vraagt of er na de reis een weekend Houten wordt georganiseerd, volgens mij hebben jullie straks 1000-en foto's!!!!

xxx

• 12 Oktober 2014 - 15:40

Karin En Eri:

Even reageren op Renate haar berichtje. IK denk dat we er een week voor uit moeten trekken, denk dat we aan een weekend niet genoeg hebben. ha ha