Beerwah/ Elimbah - Reisverslag uit Elimbah, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Beerwah/ Elimbah - Reisverslag uit Elimbah, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Beerwah/ Elimbah

05 Oktober 2014 | Australië, Elimbah

Jeetje, wat moeten we over vandaag  schrijven.... eigenlijk zou een woord volstaan.  Whoo hoo!!

Zijn in Australia Zoo geweest, zo leuk!  Supermooi park met heel veel dieren en ook veel interactie met ze. Samen met de kangoeroes op het gras gelegen, eten gegeven en een selfie gemaakt die jullie vast gezien hebben op facebook!

Daarnaast ook nog samen met een koala op  foto gegaan, maar wat stinken die beesten zeg!! Maar zo lief en aandoenlijk!

Ik zou  zo eentje mee naar huis nemen.

Vandaag slapen we bij Dolores en Herv, een stel wat een kamer met douche en toilet verhuurd. Wat een ontzettend lieve mensen zeg! We waren hun eerste gasten en ze hadden heerlijk pavlova voor ons gemaakt. Dus eerst een barbie met wijn die we hadden meegebracht en als toetje pavlova samen met hen. Ook weer veel leuke ideeen van hen meegekregen!

Wat zijn de australiers tot op heden erg gastvrij!

• 05 Oktober 2014 - 16:28

Renate:

Helemaal te gek!!! Wat een leuke foto's van die koala's en kangoeroes...ik ben minder diervriendlijk geweest vandaag bij de vogelopvang...mereltje naar de merelhemel moeten helpen...ach...het hoort erbij :( Mijn vakantie zit er weer bijna op...morgen begint het echte leven weer...genieten jullie maar goed, dan genieten wij wel mee met de verhalen/foto's!!! X

• 05 Oktober 2014 - 22:34

Eef En Lex:

Wat een gezellige verslagen. We zien het al helemaal voor ons.
    Ik heb alleen iets fout gedaan met mijn telefoon, {ma} kan nu niets meer.
    Moet een puk code hebben, maar ga daar morgen achteraan. Groetjes van ons. XX.