Elimbah/Ballina - Reisverslag uit Ballina, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Elimbah/Ballina - Reisverslag uit Ballina, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Elimbah/Ballina

07 Oktober 2014 | Australië, Ballina

Vandaag vertrokken na een hele goede nachtrust en een lekker ontbijt in het gezellige b&b van Herv en Dolores in Elimbah.
Even door Glass House Mountains gereden, mooie route met dito uitzichten.
Daarna door naar het pittoreske plaatsje "Petrie", de reden hiervoor behoeft geen verdere uitleg....

Via Petrie door in de richting van Brisbane, langs Brisbane op gereden, tussenstop langs de weg voor koffie en een zelf gesmeerd broodje met jam!

Op veler advies naar Nimbin, een hippie plaats, erg leuk, flower power dorp, allemaal rasta's zonder tanden en zeep! Fantastisch, ze zijn daar echt allemaal in de tijd blijven steken!

Daarna Byron Bay aangedaan tijdens zonsondergang bij de vuurtoren, mooi!!!

Uiteindelijk gestopt in Ballina in een motel. Degene die het motel runt kwam gelijk aan met een klein flesje melk " voor de thee", zo lief.