Newcastle/ Budgewoi - Reisverslag uit Budgewoi, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Newcastle/ Budgewoi - Reisverslag uit Budgewoi, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Newcastle/ Budgewoi

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2014 | Australië, Budgewoi

Het was lastig opstaan vanmorgen... maar vooruit!

Ray wilde toch graag even langs de neef van zijn vader ook al hebben wij hem nog nooit gezien of gesproken. Dus direct na het ontbijt hebben we hem gebeld of hij het leuk vond als we kwamen. Nou... Hij vond het hartstikke leuk! We moesten ook blijven eten (zuurkool met worst) en blijven slapen.

Eerst nog even wat van de omgeving zien en zijn naar Hunter valley gereden , een groot wijngebied. Ze hebben daar meer als 140 verschillende wijngaarden. Uiteraard eentje bezocht en een wijnproeverij gedaan. Hik!

Daarna door naar Budgewoi en even op het strand gelegen voor we naar Bert en Doreen reden.

's Avonds heerlijk de zuurkool met worst gegeten en gezellig zitten kletsen alsof we ze al jaren kennen!

  • 09 Oktober 2014 - 22:01

    Eef En Lex:

    Hallo vakantiegangers,

    Leuke verslagen weer om te lezen, Jullie zullen nu wel weer zo,n beetje wakker worden bij Bert en Doreen.
    Op naar het volgende doel.
    Ik ben net bij Suzan geweest, de vervangende sim kaart opgehaald.
    Alles goed met Chica, ze lag lekker op de bankleuning.
    Ga weer proberen.

    Fijne dag en liefs van ons.

  • 11 Oktober 2014 - 19:38

    //suzanne:

    Hey Ray en Sabrine,

    Wat ontzettend leuk om jullie verslagen te lezen.
    Ik lees nu al jullie verslagen achter elkaar en wauw wat hebben jullie al veel gedaan, gezien, ontmoet en beleefd!!
    Gaaf dat de locals zo vriendelijk zijn en dat jullie langs de neef van Ray´s vader zijn geweest. IK hoorde het al van Eef. Die was langs geweest voor de simkaart (hopelijk is het gelukt met de telefoon).
    Wat lijkt mij dat koala hospital indrukwekkend en de natuurwonderen als de mangrove of het stukje regenwoud langs de kust en de verkoolde bomen prachtig!!! ik ben zo benieuwd naar jullie verhalen en foto´s :)
    Chica is heel lief voor me. ze ligt nu regelmatig opschoot en zelfs naast me op bed wanneer ik alleen ben. Ze zit niet graag alleen meer maar zoekt nu meer contact op. Ze eet alleen niet goed, met name haar medicatie wishkas happie laat ze regelmatig staan. Ik bel maandag met de dierenarts over wat ik het beste kan doen om toch te zorgen dat ze de korrels (medicatie) binnen krijgt.
    Gelukkig is ze verder vrolijk, lief en heeft ze gezonde ontlasting.

    jullie vast meer geluk met het weer, want hier begint het langzaam aan koud te worden.
    Volgende week zondag komen Ina en Peter eten hier in Houten. IK vind het heerlijk wonen in jullie huisje, net alsof ik ook vakantie heb.

    Cheers op een mooie verdere vakantie!!!

    Kusss van Suzanne en Monique

  • 12 Oktober 2014 - 15:53

    Karin En Eric:

    Zo ben nu bij met het lezen van al jullie belevenissen. Volgens mij hebben jullie na deze vakantie nog een week nog om bij te komen van alle indrukken. Mij hemel wat een verhalen allemaal en wat leuk dat je nog even bij de familie langs bent geweest. Is voor die mensen ook een hele belevenis denk ik zo.

    Lieve groetjes van ons

    P.S. zo te lezen werkt de tomtom (of aussie aussie goed) ha ha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Budgewoi

Actief sinds 25 Sept. 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 15719

Voorgaande reizen:

28 September 2014 - 03 November 2014

Australie/Tasmanie

05 Oktober 2012 - 25 Oktober 2012

Hong Kong en Bali

30 September 2011 - 21 Oktober 2011

Rondreis West Amerika

Landen bezocht: