Budgewoi/ Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Budgewoi/ Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Budgewoi/ Blue Mountains

11 Oktober 2014 | Australië, Katoomba

Vanmorgen een heerlijk ozzie breakie gehad van Bert, eieren, spek, en worstjes.
Daar konden we wel even mee doen.
Afscheid van Bert en Doreen genomen en Bonnie en Macca genomen en vertrokken naar de Blue Mountains.

In de Blue Mountains als eerste gestopt bij Wentworth Falls, mooie waterval van ongeveer 200 meter met diverse mooie uitkijkpunten. Diverse trails gelopen en een heleboel trappen.

Daarna door naar Leura en Katoomba, 2 ouderwetse stadjes in Engelse stijl, erg leuk.

Hierna naar de grootste bezienswaardigheid in de BM, de 3 sisters, een mooie rotsformatie.

Ook zijn we even bij Grose Valley gestopt voor wederom een mooi uitzicht.

Daarna boodschappen gedaan voor een Barbie, verderop een park gezocht met een paar barbies, er waren nog meer mensen dus het was best weer gezellig.
Na de barbie nog even een paar avondfoto's van de 3 sisters gemaakt en toen maar lekker naar ons hotel gegaan.