Marlo/Meeniyan - Reisverslag uit Meeniyan, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Marlo/Meeniyan - Reisverslag uit Meeniyan, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Marlo/Meeniyan

16 Oktober 2014 | Australië, Meeniyan

Vanmorgen wakker geworden als twee eskimo's zo koud was het opeens. Vandaag een wat langere tocht als normaal.... eerst een stop gemaakt in Bairnsdale, leuke plaats, leuke winkels en daarna in een parkje langs de snelweg een picknick als lunch.

Daarna moesten we nog twee uurtjes rijden en het was heel rustig op de weg en opeens waren daar...... flitslampjes... de politie of ik even aan de kant wilde komen. Ik reed iets te hard, 13 km om precies te zijn. En aangezien de boetes hier niet misselijk zijn, moest ik wel ff slikken. Maar gelukkig alleen controle op papieren en dergelijke en een waarschuwing voor het te hard rijden.

5 km te hard kost hier namelijk 200 dollar (150 euro).

Daarna gauw het stuur aan Ray gegeven.... voor het laatste stuk naar Meeniyan waar we willen blijven slapen. Nog wel even gaan kijken bij Agnes watervallen, erg mooi en door de regenval van afgelopen dagen, wat forser in omvang.

Lekker afgesloten met ,omdat het kan, een barbie.
Zo nog ff een bakkie in de lokale pub en dan weer onder de electrische deken, ha ha!

• 16 Oktober 2014 - 18:57

Renate En Ray:

Hi weer...ik heb de laatste 4 verhalen samen met Ray gelezen....we zien jullie al helemaal voor ons...geweldige belevenissen...we kijken nu al uit naar een weekendje foto's kijken in Houten....

Misschien kunnen we zondag even skypen of Hangoutten als we bij pa en ma zijn...zou leuk zijn!!!!!

We zijn er denk ik rond 15 uur...onze tijd:)

xxx

• 18 Oktober 2014 - 23:19

Eef En Lex:

He, hallo.
    Eindelijk jullie laatste 4 verslagen samen gelezen. Wat een gezellige verslagen.
    Is het weer inmiddels weer beter?
    Hier alles oke, we zijn vanavond naar het Fulco geweest.
    Morgen eten Renate en Raymond hier.