Cranbourne/Apollo Bay - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Cranbourne/Apollo Bay - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Cranbourne/Apollo Bay

19 Oktober 2014 | Australië, Apollo Bay

Vanmorgen vertrokken richting de Great Ocean Road, een van de mooiste kustroutes ter wereld zegt men.
Bij Sorrento de ferry genomen naar Queenscliff, 40 minuten op de ferry en daarna eerst even lekker geluncht bij een bakkerij waar ze de lekkerste meat pies van Australie maken, erg lekker inderdaad!
Gevuld met allerlei soorten vlees en groente, Sabrine had er een gevuld met kip en veggies en ik een met lekkere stukken draadjesvlees!
Daarna doorgereden naar Apollo Bay, op zoek naar een slaapplaats, dat was niet eenvoudig, laat staan goedkoop.
Het was hier om ontzettend druk, om onduidelijke reden, maar bij het toeristen infocentrum hebben ze voor ons diverse hotels, b&b's, campings en motels gebeld en uiteindelijk een acceptabel
geprijsd motel voor ons gevonden, gauw boeken!
Bij het motel nog lekker gebbq-d.

Ook hier zijn de afstanden niet het grootste obstakel maar de rijtijd.
De Great Ocean Road is inderdaad erg mooi, mooie slingerweg van 262 km lang, kronkelend langs de kust.