Ballarat/Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Ballarat/Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Ballarat/Melbourne

24 Oktober 2014 | Australië, Melbourne

Vandaag vanuit Ballarat naar Melbourne gereden, een rit van 1,5 uur.
Eerst even voor onze buurman Dave voor Uggs gekeken op verzoek van Daphne, hiervoor hadden we in Port Fairy al gekeken bij een Ugg-store, daar hadden ze ze niet, adres gekregen van de "fabriekswinkel" in de buurt van Melbourne, nou dat was wat hoor..
Ergens achteraf in een met graffitty besmeurde buurt zit een loods waar deze schapenschoenen gemaakt worden, de echte officiele Australian UGGS! No worries!
Helaas niet degene die Daphne doorgegeven heeft, deze worden under licence gemaakt in China voor de Europese markt, sorry Daphne, Dave krijgt wat anders...
Daarna naar ons low-budget hostel, een kamer met alleen licht, een bed met gebroken spiraal en een slot op de deur, oh ja, een klein raam met touwtjes en katrollen, waardoor hij open kan! En stiekem toch 2 spanningsloze stopcontacten, luxe he!
Rest van de dag doorgebracht in Melbourne, low-budget weliswaar,
de Macca's deelde gratis 100% Australian beef wraps uit, ik 3, Sabrine 2. Het moet uit de lengte of de breedte, dan maar diagonaal, ha ha.
Ook gefilterd water uit de fontein in de stad, gratis chips samples onderweg gehad, gratis tram,( city circle, belangrijkste hotspots)
En 's avonds omdat we zoveel uitgespaard hebben lekker betaald pizza en tapa's gegeten met 2 grote bier en... gratis water wat je hier overal krijgt.
Australie hoeft niet duur te zijn!

• 24 Oktober 2014 - 21:50

Renate:

Hi dudes...

En dan nu als twee tazmanian devils door...tjemig wat vliegt de tijd...julllie zijn al 4 weken weg...en NOG een week te gaan....geniet nog maar lekker...hier wordt het koud, nat en donker :(

xxx