Cradle Mountain/ Bronte Park - Reisverslag uit Hobart, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Cradle Mountain/ Bronte Park - Reisverslag uit Hobart, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Cradle Mountain/ Bronte Park

30 Oktober 2014 | Australië, Hobart

Na een koude nacht eerst maar eens een lekkere douche pakken. Helaas is onze douche en toilet buiten.... lekker fris met deze temperaturen. Na het ontbijt eerst maar eens naar Dove Lake, hopen dat we Cradle Mountain kunnen zien op de achtergrond.
Het weer ziet er namelijk niet al te best uit hiervoor.

Helaas hebben we hem niet goed kunnen zien, nog even koffie gedronken en gewacht tot het middaguur, maar ook toen helaas nog niet. Dan maar verder rijden... na 20 minuten rijden waren we uit de bergen, strak blauwe lucht en zon!

Onderweg nog een stop gemaakt bij Liffey falls en daar nog even door het regenwoud gelopen.

Daarna verder langs Great Lake, ontzettend mooie route en een hoop onverharde wegen! Maar zeker de moeite waard!

Nu zitten we in een of ander gehucht met drie huizen en een kroeg. Hier slapen we vanavond, morgen verder richting Hobart.