Dag 9, Oakhurst - Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 9, Oakhurst - Bishop - Reisverslag uit Bishop, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 9, Oakhurst - Bishop

Door: rayensabrine

08 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Bishop

Zoals gisteren al verteld, vandaag een lange rit voor de boeg aangezien de pas door sneeuwval afgesloten is.

Vanmorgen rond 9.15 gaan rijden en om ff 16.30 hier aangekomen, natuurlijk wel met verschillende stops en foto momenten onderweg.

Onderweg veel verschillende natuur gezien, van heel ruig tot vlak tot glooiende bergen en natuurlijk veel besneeuwde toppen!

Het is heer weer een stuk warmer, 26 graden. Lekker!

Heel even aan het zwembad gezeten en nu even kijken wat er hier te beeven is en vanavond weer vroeg naar bed. Morgen staat Dead Valley op het programma en aan het eind van de dag Las Vegas!! Eindelijk, ben benieuwd, maar dat komt vast goed, hopen dat we een beetje geluk hebben met gokken!!

Aantal mijl 377 vandaag, ruim 600 km

kusjes van ons

• 09 Oktober 2011 - 05:21

Renate:

Hi...hier stormt het nu!!! Lekker als we vanavond moeten vliegen:( In Nederland is het herfst dus genieten jullie maar van de warmte, onze zomer is nu echt voorbij helaas...succes in Vegas!
    Morgen 2e gesprek bij Traffic Control, spannend!!! xxx

• 09 Oktober 2011 - 17:31

Lex En Eef:

Hoi, hoi,
    Fijn dat het weer beter is, hier is het nat en koud. Renate komt vanavond niet naar huis, Ryan Air heeft de vlucht geannuleerd, het wordt nu waarschijnlijk pas dinsdag. We wachten maar af, blijkbaar om Griekse redenen.
    Doei, doei,

• 10 Oktober 2011 - 20:15

Eric En Karin:

Leuk om jullie zo te volgen, en wat een hoop bekende foto;s voor ons. Lijkt wel of we het op afstand nog een keer beleven. Wij zitten hier ook goed nog een mooie dag te gaan en dan gaat het weer hier ook van 27 gr naar 14 gr. Maar goed dat weet je als je in de herfst op pad bent.
    Lieffies doe voorzichtig en we duimen voor jullie voor een beetje golgeluk in Las Vegas. Eric en Karin