Dag ??, Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag ??, Barstow - Reisverslag uit Barstow, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag ??, Barstow

Door: rayensabrine

18 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Barstow

ZO ZO, HE HE!!

Eindelijk een dagje rustig aan na alle dagen druk druk druk.

Vanmorgen naar een oude zilvermijn geweest en nadat het zilver op was is het stadje uitgestorven van 1200 inwoners naar 15 en noemen ze het tegenwoordig ook wel ghost town.

Ze hebben dat deels in ere hersteld en zou leuk zijn.... na je raadt het al...pretpark!

Het was wel grappig gedaan, maar niet echt onzin, degene zie het echt leuk maakte was de bus met chinezen, och wat hebben we daaron gelachen. Blijkbaar hadden ze een uurtje vrije tijd gekregen en hoe snel ze op alles af gingen. De meeste met een paraplu boven hun hoofd vanwege de zon (het is ook vandaag weer erg heet 34 graden minimaal.

Sommige hadden handschoenen, truien, lange broeken aan. Ook wat er een die had het hele gezicht bedekt met een doek en een bril er over heen. Daarna moesten ze allemaal een ijsje en wij waren daar ook net om iets drinken te regelen. Ze spreken geen woord Engels of doen er absoluut de moeite niet voor. Dat geeft ook een hoop hilariteit bij ons, maar de dames achter de balie vonden het minder amusant. Er was er zelfs een die dacht dat mijn Cola Light zijn koffie was.... pas op hoor!!

Verder nog even een Shopping Mall aangedaan, maar daar waren van de totaal 120 shopjes er nog een stuk of 7 in bedrijf, de rest stond leeg. Maar al goed genoeg, Ray heeft een paar Nike's gevonden dus hij is gelukkig!

Toch blijven we ons dagelijks verbazen over sommige Amerikanen, wat kunnen ze groot (lees dik) zijn.

Maar ja dat is soms ook niet zo raar, als je een klein glas drinken besteld, je direct 0,6 liter krijgt en bij normaal een 0,9 liter en dan ook nog gratis refills.

Gisteren waren onze glazen nog niet half leeg en kwamen er al weer nieuwe aan zonder dat we er om vroegen.

Vanmiddag even aan het zwembad gelegen, heerlijk rustig aan!

• 18 Oktober 2011 - 14:45

Lex En Eef:

Wat zullen jullie een lol gehad hebben om deze Chinezen. Nog even en dan weer het vliegtuig in. Zo snel zijn deze weken gegaan, maar we kunnen weer veel zien als jullie weer thuis zijn. Het is nu bijna 17.00 uur bij ons dinsdagmiddag. Het weer is redelijk, wel veel buien en wind. Maar niet zo koud. Tot morgen. XXX

• 18 Oktober 2011 - 17:07

Renate:

Niet zo koud, dat zegt mijn moeder hoor, wil je het echt weten??? Het is nat en koud...we hebben de kachel weer aan! Oftewel, geniet daar nog maar even in het levensgrote pretpark met de dikke amerikanen en gekke chinezen!!! xxx

• 19 Oktober 2011 - 21:12

Eric En Karin:

Nou day hotel in Roy ziet er op de foto beter uit dan dat jullie in het verslag uit de doeken doet. We hebben weer eindelijk fatsoenlijk internet dus ben weer helemaal bij met al jullie verhalen en belevenissen, De foto's blijven ook mooi om elke keer weer te bekijken. Zal straks weer een mooi boek worden. Wij zitten inmiddels weer in Toronto en daar is het weer iets minder veel regen gehad en of dat nog niet genoeg is verwachten ze vanavond en vannacht een lekker briesje van 90 km/pu opzich valt dat wel mee maar hier liepen ze daar vanmorgen al over te mopperen.
    Dus geniet nog even van het mooie weer daar en we kijken al uit naar nieuwe verhalen.
    Liefs Eric en Karin