Dag 14, Page - Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 14, Page - Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 14, Page - Williams

Door: rayensabrine

14 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Williams

Na een wat onrustige nacht, onze buurman begon even tegen 5.30 te bellen met een zeer luide stem en dat duurde erg lang.

Er zat geen ontbijt bij vandaag, dus maar even een klein leuk koffie cafe op gezocht waar twee dames op leeftijd de boel runnen en veel passie hebben voor de kookkunst en ons uiteindelijk een heerlijk vers broodje met ei en bacon brachten!

Daarna direct de tour voor de middag geboekt. Antelope Canyon mag je helaas niet op eigen gelegenheid doen ivm eventuele overstromingen. 1.5 maand geleden stond de Canyon in no time vol met water (tot een meter of 15 hoog) en het duurt dan ongeveer 4-5 uur voor dat al het water weer weg is uit de canyon.

Verder gereden naar Horse shoe bend. een mooie plek met super uitzicht wat lijkt op een .... je raad het al een Horse Shoe!! zie foto

Lake Powel ligt ook in de buurt en daar wilden we ook graag nog even kijken. Ook daar weer veel rotsen en super uitzichten.

Om 13.15 verzamelen voor de tour. We gaan in groepjes van 14 personen door de canyon en is er ook tijd voor het maken van foto's. Wat een gewedige canyon. Door al het water is dat op een hele mooie en spectaculaire wijze uitgesleten en dan met het lichtval van de zon.....!! amazing!! Zoals ze dat hier mooi zeggen.

Uiteindelijk vertrokken we pas om 16.00 uit Page richting de Grand Canyon en dat is ongeveer 2,5 uur rijden.

Hotelletje snel gevonden met Jacuzzi en verwarmd zwembad,waar we direct even zijn ingedoken. Daarna een hapje gegeten bij een echte oude Diner aan de oude Route 66. Alleen dat was al heel erg leuk.

• 14 Oktober 2011 - 15:45

Lex En Eef:

Het zijn weer leuke foto's,we hebben nu uitgevonden hoe we ze in groter formaat in beeld kunnen krijgen.
    Dan zijn ze nog mooier.
    Jullie hebben ook mooi weer zo te zien op de foto's.
    Vandaag(15 oktober) is het bij ons ook goed weer.Tot zover het retour bericht van pa.
    Nu komt ma weer. Ook groetjes van mij. Was je een beetje moe Raymond?
    Tot de volgende keer, wij gaan vanavond naar Mario, zien we het kleine chineesje. XXX

• 14 Oktober 2011 - 16:59

Renate:

Goh, het blijven toch wel leuke kiekjes hoor...ben heel benieuwd naar ALLE foto's!!! Ik ga zo stappen in Bakkers met Mayelle...zo 2000 maar wel even gezellig!!! xxx