Dag 11, Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 11, Vegas - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 11, Vegas

Door: rayensabrine

13 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Ola,

Daar zijn we weer, hadden geen tijd om even alles bij te werken, maar nu gelukkig weer wel, anders weten we het zelf ook niet meer.

Gisteren eerst een hapje gegeten in Vegas en Vegas is natuurlijk erg prijzig. 2 broodjes hamburger, 1 portie firet en 2 drankjes 50 dollar, maar vooruit!!

Daarna over de strip gelopen ( en och wat voelde ik me daar een toerist... nette kleding en daaronder mijn gympen en de meeste hadden nette prikhakken aan. Maar aan het eind van de avond lachte ik ze allemaal uit. Ik kon nog gewoon lopen en zij strompelden naar huis. hahaha) en alle mooie hotels in gelopen die wat te zien hebben. En dat zijn er een hoop. Ze willen allemaal hun best doen om op te vallen. Venetian, die half Venetie heeft nagebouwd, je kan er zelfs een gondelvaar maken, echt super mooi.

Het Bellagio heeft elk kwartier een fontein show met fonteinen die wel 15- 20 meter hoog komen, echt geweldig.En natuurlijk gemaakt door Nederlanders!!

Vanmorgen eerst ontbijt, dat was 10 minuten lopen naar het restaurant, zo groot is dat hotel, bizar.

Daardoor vertrokken we wat later als gepland naar de Hoover Dam. Wie het eerst komt, het eerst maalt geld daar, dus als je pech hebt en je bent laat kan je geen tour meer doen die dag.

Maar we konden gelukkig nog mee.
Wat een bouwwerk zeg, fantastisch. Hij word voornameijk gebruikt voor de waterregulering en als bijzaak hebben ze het opwekken van electriciteit. We hebben de generatoren mogen bekijken en konden in het gangenstelsen binnen in de Dam in. Je komt dan uiteindelijk in een kleine gang en als je die uitloopt kom je bij een van de ventilatieroosters uit die ongeveer een hoogte hebben van 2 meter, maar als je deze ziet vanaf de buitenkant lijkt het echt helemaal niets.

Na Hoover Dam terug naar LAs Vegas, omkleden, want om 19.00 begon onze show van Dirk Arthur, de Hans Klok van Amerika.
Hij deed een leuke show(natuurlijk ook wat dingen erg amerikaans en erg overdreven dus, maar vooruit) Verder deed hij ook nog trucs met Bengaalse tijgers, luipaard e.d. beesten, dat was echt super!!

Aan het eind van de show moesten we natuurlijk nog even gokken. totale winst 17,80 dollar, beter iets als niets!!

• 13 Oktober 2011 - 07:29

Renate :

Oh, ik heb een rijke schoonzus en broer, haha...Marieke heeft in de postcodeloterij € 2100 gewonnen...wij zijn inmiddels weer terug en onze auto ook...we zijn dus naar Amsterdam gevlogen en hebben gisteren de auto opgehaald in Dusseldorf!!! Gisteren 2e gesprek gehad, even afwachten nog...
    xxx