Dag 12, Las Vegas- Zion National Park - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 12, Las Vegas- Zion National Park - Reisverslag uit Saint George, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 12, Las Vegas- Zion National Park

Door: rayensabrine

12 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Saint George

Reis naar Zion ging erg snel en lekker rijden, een hoop te zien onderweg door alle mooie natuur.

Tom Tom gaf aan dat we 3,5 uur over de reis zouden moeten doen en voor het aantal mijls vonden Ray en ik dat nogal veel, maar je weet het niet, misschien komt er wel een heel slecht stuk weg of moeilijk te rijden. Maar we hadden zoiets we zien wel.

Zion is een park van 11 mijl lang en loopt dood. Maar wat een mooie rotsformatie en allemaal rood/roze gekleurd. Wat zijn wij maar kleine wezentjes in vergelijking met.

We hebben daar nog wat trails gelopen, maar doordat het afgelopen zomer zo weinig heeft geregend zijn de watervallen nog niet zo groot.

's avond het park uit gereden en op zoek naar een plekje om te slapen en kwamen we bij een Ranch uit, net na het park, met allemaal kleine huisjes van hout, met veranda, schommelbank en niet te vergeten een openhaard, echt super leuk!
En hebben we besloten daar te blijven slapen, in plaats van onze planning aan te houden en iets verder door te rijden.

Bij inchecken gaf de dame aan dat we nog maar een uur de tijd hadden om wat te eten aangezien de keuken om 21.00 dicht ging. En toen viel bij ons het kwartje pas, we zitten in een andere tijdzone......stom!!

Hapje buffalo gegeten op de ranch en lekker nog even voor de openhaard zitten!!

• 13 Oktober 2011 - 07:30

Renate: