Dag 13, Zion National Park- Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 13, Zion National Park- Page - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 13, Zion National Park- Page

Door: rayensabrine

13 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Page

Heute staat Bryce Canyon (2500 meter hoog) op de route, ongeveer 160 mijl rijden. Dus prima te doen.

Aangekomen in Bryce mogen we alles zelf met de auto rijden, heel fijn en om eerlijk te zeggen vind ik Bryce mooier als Zion.

Wat een uitzichten en het was ook nog eens stralend weer 15 graden, maar strak blauwe lucht.

Na een aantal mooie uitzichtpunten te hebben gezien, besloten we een trail te gaan lopen van 2 km, dwars door de Canyon... wat is dat mooi zeg, geweldig!!

Wel fanatiek, want je zit op 2,5 km hoog en dan de canyon in naar beneden is niet zo ergn, maar dan weer naar boven met die lekkere ijle lucht. Maar dat is wel weer goed voor de conditie. En wat een mooie uitzichten, je wist soms niet waar je moest kijken.

Nu zijn we in Page aangekomen en zitten weer in de staat Arizon en moet ons horloge weer een uurtje terug! Net heerlijk gegeten en morgen op weg naar Antelop canyon, Lake Powel en daarna richting de Grand Canyon.

• 13 Oktober 2011 - 07:32

Renate:

Gave foto's weer zeg, Amerika heeft soms nog wel wat moois! xxx

• 13 Oktober 2011 - 15:47

Lex En Eef:

Leuke en mooie foto's,op deze nieuwe
    laptop komen ze nog meer duidelijker over dan op de oude.
    Dit heeft Lex geschreven. Renate heeft de computer zo ingesteld dat wij ook nu kunnen mailen. Blij dat we weer bereik hebben met jullie.
    Jullie moeten de groetjes van Chica hebben, alles is goed met haar.We hebben Marco ook nog even gesproken. Tot de volgende keer.XXX

• 13 Oktober 2011 - 21:58

Eric En Karin:

Tjonge Las Vegas is wel veranderd sinds wij er geweest zijn, Jullie hebben ook erg mooie foto's gemaakt, zo krijg je een prima indruk over LV. Jullie hebben een aardig druk programma als ik het zo allemaal lees. Moet zeker als de vakantie voorbij is nog 1 week bij komen van alle indrukken e.d. Bij ons alles goed, zitten nu in Ottawa morgen gaan we verder maar weet nog niet welke kant op het is hier ook 15 graden alleen geen blauwe lucht maar een grijze lucht en veel regen. Maar goed hebben een super auto en zitten dus lekker warm en droog.
    Dag lieffies tot de volgende keer.