Dag 15, Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 15, Williams - Reisverslag uit Williams, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 15, Williams

Door: rayensabrine

15 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Williams

zo daar zijn we weer eens...

Gisteren vonden we ergen een flyer van een recent geopend wildpark genaamd: bearizona en het ligt 5 minuten rijden bij ons vandaan, dus een leuk tripje.

Je mocht er zelf door heen rijden met je auto en je komt o.a. langs Witte en zwarte bizons, wolven en bruine beren.

Ze waren ook allemaal redelijk dichtbij om te zien. Verder was er ook nog een stuk wat je kon lopen en daar zaten voornamelijk de kleine dieren, baby's (baby beertje bijvoorbeeld) en dergelijke. Verder gaven ze nog een roofvogelshow, daar is Ray natuurlijk fan van, dus die kon niet uitblijven.

Daarna doorgereden naar de Grand Canyon en eerst een film van het onstaan van de Grand Canyon gezien in het IMAX theater en daarna het park zelf in gegaan. We hebben daar nu een klein stukje van gezien, morgen gaan we de rest beleven. Wat is dat reusachtig om te zien. Wel vind ik persoonlijk Bryce canyon nog steeds het mooist, meer qua vormen en kleuren. In formaat wint de Grand Canyon het.

Nog even de zonsondergang gekeken in de canyon, maar zodra de zon onder is wordt het heel mysterieus......

Net nog weer een hapje gegeten aan de oude route 66 bij een andere diner, heerlijk die sfeer daar en met op de achtergrond de muziek uit de jaren 50 en 60.

• 15 Oktober 2011 - 15:08

Renate:

Oh, wat gaaf...daar zou ik toch ook wel een keer heen willen gaan, prachtig, al die dieren! Ik mag morgen weer naar mijn eigen vogeltjes!!! Papa heeft op de open dag nog met een roofvogel op zijn arm gestaan!!! Ik ben vannacht in Bakkers geweest met Mayelle, Michel, Melvin, Peter Molengraaf en de gang waren er ook, was erg gezellig...ik lag om half vijf in mijn bed! Vanavond plof ik lekker op de bank neer!!! xxx