Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

21 Oktober 2012 | Indonesië, Sanur

Prima geslapen, wel ff gewekt om half vijf 's morgens door de moskee op het eiland. Eerst douchen en je doucht bijna buiten op het strand, wel koud water maar dat geeft niet!
WC werkt ook niet helemaal naar behoren.
Daarna ontbijt, heerlijk in een klein hutje op palen op het strand. Hotel had ook nog een paar huis katten en die aten gezellig even mee.

Vandaag moeten we ons om 14.30 melden voor retourvaart. Eerst nog ff stukje gefietst, maar je moet eigenlijk niet van de route die de ronding volgt van het eiland afwijken, anders kom je toch in een partij zooi en viezigheid terecht!

Rond de middag fietsen ingeleverden nog even een duik genomen en op het strand gegeten. Om even voor 3 uur vertrok de boot om via Gili air en Lombok terug te varen naar Bali. Wat was dit een vreselijke boottocht, in iedergeval voor een hoop mensen. Erg veel hoge golven, zeker op volle zee, golven van 2 tot 3 meter hoog! Boot maakte regelmatig har klappen en kwam vaak genoeg los. De kotstzakjes waren niet aan te slepen..... het was echt heel erg.... wij hadden er gelukkig geen last van. Uiteindelijk blij dat we weer allemaal heel op Bali waren aangekomen! Nu nog uurtje terug en dan een hapje eten en slapen. Morgen nog een dagje aan het zwembad en wat laatste dingetjes kopen. En dan hebben we dinsdag nog een halve dag en dan moeten we helaas weer naar huis.

• 21 Oktober 2012 - 17:07

Renate:

Oh, wat een drama zo'n boottocht...niks voor mij maar gelukkig hebben jullie het overleefd!!! Papa en mama komen straks even een bakkie doen, even gedag zeggen voordat IK op vakantie ga....nog 1 dagje thuis en dan maandagnacht naar schiphol:) Als ik terug ben spreken we gauw een keertje af!!!!

Goede terugreis alvast!

xxx

• 21 Oktober 2012 - 19:19

Eric En Karin:

Lieve luitjes

Net even hele reisverslag gelezen, waren we nog niet aan toegekomen. Jullie hebben weer veel meegemaakt. Leuk dat jullie ook in Ubud zijn geweest.
    Die boot reis was wel heftig zeg, gelukkig dat alles veilig aan de andere kant zijn aangekomen. Ben blij dat wij dat niet hebben hoeven mee te maken gezien onze boot ervarngen.
    Ook dat jullie daat gefietst hebben link hoor wij weten natuurlijk ook hoe het verkeer daar werkt. brrrr

Wat gaat de tijd toch snel dat jullie volgende week alweer thuis zijn.

Bellen volgende week wel effe om afspraak te maken kunnen we ff lekker bij kletsen.

Liefs Eric en Karin
    P.S. goede reis terug

• 22 Oktober 2012 - 23:24

Lex En Eef:

Nog even een berichtje van ons. Jullie hebben weer een lange reis voor de boeg.
    Een hele goede reis. Lex gaat zo Renate naar Schiphol brengen.
    We wachten jullie berichten af.
    Liefs,doei.