Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

18 Oktober 2012 | Indonesië, Sanur

Vandaag kwam Seffrey ons halen om 8.30 om naar de barong en keris dance te gaan in Batubulan. Was leuk om te zien en er zat ook nog humor in, erg leuk. Daarna door gereden naar Celuk, het zilverstadje. Bizar hoeveel zilversmeden en winkels er zitten. Heb hier een Buddha to Buddha armband gekocht. Wel mijn best gedaan om af te dingen, van 460 dollar naar 125 dollar!

Door naar lake batur, een mooi meer aan de voet van de vulkaan Batur, hier geluncht met uitzicht op. Lunch was buffet, eten koud en duur, maar vooruit!

Kwamen langs de rijstvelden en hebben we een stop gemaakt en zijn we helemaal naar beneden door de rijstvelden gaan lopen en mooie foto's gemaakt.

Verder nog gezien de kokokan vogel en een echt balinees huis van een familie. Seffrey is gewoon binnen gelopen en gevraagd of wij binnen mochten kijken. Erg leuk om te zien hoe zij nu leven.

Uiteindelijk nog een stop gemaakt in Ubud, het kunstenaarsdorp om ff te shoppen. Hier begon het zelfs even te druppelen, zijn we niet meer gewend!

Na het shoppen terug naar Sanur en hebben we nog even samen met Seffrey gegeten bij de Pasar Malam. En heeft hij ons teruggebracht en hebben we Esther nog even telefonisch gesproken. Ze had namelijk een cadeautje voor ons gekocht en meegegeven aan Seffrey.

Nu hebben we afscheid genomen van hen, jammer, maar ze hebben ons mooie dingen laten zien en we houden contact via facebook.

• 18 Oktober 2012 - 14:12

Renate:

HI weer!!!

Heb je nog aan je (schoon)zus gedacht met een Budha to Budga armband hahahaha....gave dingen hoor die jullie allemaal doen! En ideaal zo'n prive gids!!! Ik ben zo benieuwd naar alle foto's...dat wordt een avondje plannen als onze vakanties er weer opzitten....nog 1 dagje werken en dan zaterdag, zondag en maandag vrij en dinsdag op naar Rhodos....deze week hoor ik hopelijk of mijn contract verlengd wordt en anders na mijn vakantie...spannend...we zullen zien?

Nou, geniet nog even daar!!!

Dikke kus van ons!

• 18 Oktober 2012 - 21:35

Lex En Eef:

Hallo daar.

Fijn dat alles goed gaat bij jullie. We kijken echt uit naar jullie berichtjes.
    Ik ga al die plaatsjes eens opzoeken.
    Hier gebeurd niet zoveel spannends. Ik ben wel naar Danny de Munck en Hek Poort geweest.
    Was wel leuk.
    Het zit er al weer bijna op voor jullie, geniet nog maar lekker.

Liefs van ons. xxx