Goulburn/Huskisson - Reisverslag uit Huskisson, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Goulburn/Huskisson - Reisverslag uit Huskisson, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Goulburn/Huskisson

13 Oktober 2014 | Australië, Huskisson

Toen we vanmorgen opstonden regende het al en de verwachtingen voor vandaag en morgen zien er helaas niet al te best uit.

Eerst maar een stukje rijden naar Kangaroo Valley, daar lekker een bakje koffie gedaan en daarna doorgereden naar Jervis Bay, Huskisson. Een hele mooie plaats met uiteraard een National Park, Booderee, stranden met poederzacht wit zand en blauwe baaien. Maar daarvoor zijn we hier niet gekomen, we zitten namelijk in het seizoen van de walvissentrek en wilden ze graag eens in het echt zien, maar helaas we hebben pech. Het weer is te slecht vandaag en ze verwachten nog onweer en storm..... hopelijk morgenochtend!

In de middag nog wel even het NP ingegaan en weer een hoop natuurschoon gezien en niet te vergeten een hoop wilde kangaroos. Ze stonden uiteindelijk op een meter of 2-3 afstand. Fantastisch! Ook moeder met kind in de buidel en ook een moeder met kind, maar daar zagen we alleen de poten van buiten de buidel hangen.

Net een lekker restaurant opgezocht waar je een steengrill krijgt met 250 gram biefstuk, helemaal voor jou alleen. Het restaurant is een byo, bring your own, dat betekend dat ze geen vergunning om drank te serveren. Dus mag je een eigen fles wijn en bier mee mag nemen.

Voor nu duimen dat het weer morgen beter is en we de zee op kunnen om walvissen te spotten!

• 13 Oktober 2014 - 12:48

Renate:

Klinkt weer te gek...jammer van het weer...ik hoop dat jullie morgen de zee op kunnen...xxxx

• 13 Oktober 2014 - 17:48

Linda:

Wat een heerlijk reis avontuur hebben jullie toch weer!
    Het klinkt allemaal fantastisch.
    Wij zullen duimen dat jullie morgen walvissen kunnen spotten.

xxx Jelle, Linda en de jongens

• 13 Oktober 2014 - 21:12

Eef En Lrx :

Mooie verslagen weer. Wij zullen ook duimen dat het weer weer omslaat.
    Het is hier herfstachtig.
    Liefs van ons,

• 15 Oktober 2014 - 21:19