sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

sydney

03 Oktober 2014 | Australië, Sydney

Last day in Sydney!

Vandaag stond Bondi Beach op  planning. Lekker even naar het strand, uitwaaien en zo.

Met de metro naar Bondi Junction en vandaar de bus, prima aansluitingen en wat een metro hebben ze daar. Er rijden gewoon hele lange dubbeldekkers onder  de grond.

Toen we aankwamen helaas erg donkere wolken, maar na een half uur kwam de zon kijken. Heerlijk ff op het strand gelegen, mensen kijken, lifeguards in actie zien, surfdudes bekijken (Sabrine) en er waren er aardig wat!!!

's Avonds nog even een overnachting geregeld voor van de week aangezien het erg druk is in de buurt van Beerwah.
Super leuk; we hebben een kamer gereserveerd bij mensen thuis en ze mailde gelijk terug hoe welkom we zijn en dat we hun eerste gasten zijn via airbenb, hoe leuk is dat. Ze hebben ook kippen en kunnen een vers eitje verwachten bij het ontbijt!

Morgenochtend vliegen we vroeg naar Brisbane (6.20), dus lekker vroeg op! We moeten de trein van 4.30 hebben naar de luchthaven..... gaap!

• 03 Oktober 2014 - 15:12

Renate:

Hey dudes!

Veel succes met vroeg opstaan en goede vlucht...veel plezier bij de locals!!!

Groetjes Renate