Ballina/Port Macquarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Ballina/Port Macquarie - Reisverslag uit Port Macquarie, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Ballina/Port Macquarie

07 Oktober 2014 | Australië, Port Macquarie

Vanmorgen heerlijk ontbeten voor de deur van ons hotel in het zonnetje.

Vertrokken naar Coffs Harbour, deels over de snelweg en deels door een National Park, erg mooie route. In Coffs Harbour aangekomen ff een hapje gegeten aan het strand, lekker verse gerookte zalm!

Daarna door naar Port Macquarie wat ook aan de kust ligt. We hadden ons wel iets verkeken op de gehele afstand. Het was 300 km, maar hebben er 5 uur over gereden. Komende dagen moeten we daar wel rekening mee houden met de planning.

In Port Macquarie aangekomen eerst maar even ingecheckt bij het motel. Kregen direct leuke tips.... vlakbij kon je een mooie route rijden waar heel veel wilde kangaroo's leven. Dat hoef je ons natuurlijk maar een keer te zeggen. Spullen uit de auto en gaan!!

Bij de route aangekomen zagen we al ontzettend gauw de eerste kangaroo's, maar uiteindelijk hele velden vol! Fantastisch, zodra ze ons hoorden keken ze direct allemaal op, oren overeind. We konden denk ik maximaal een meter of 20 bij ze in de buurt komen voordat ze weg sprongen. Zo eindigt een dag van bijna alleen maar in de auto, toch nog heel leuk!

Voor ons diner mochten we heel lief gebruik maken van de barbie van de hotel eigenaar! Super aardig!

Morgen is het eerste doel , op zoek naar een plug inn eski !

• 07 Oktober 2014 - 22:45

Renate:

Heerlijk die verhaaltjes voor het slapen gaan :)
    Ik heb de laatste twee voorgelezen aan Raymond...hij ligt nu heerlijk te slapen!
    Ik ga ook mijn ogen dicht doen...Misschien kom ik ook wel kangoeroes tegen...in mijn droom...

XXX