Dag 5, Cambria - San Francisco (Alameda) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 5, Cambria - San Francisco (Alameda) - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 5, Cambria - San Francisco (Alameda)

Door: rayensabrine

04 Oktober 2011 | Verenigde Staten, San Francisco

Heerlijk geslapen vannacht en hadden vanmorgen een wat apart ontbijt. Koffie en cake, en nee het was geen begrafenis.

Wat een heerlijke dag vandaag gehad. Wel hadden we verwacht eerder in en om San Francisco te zijn aangekomen, maar er was te veel moois te zien onderweg.

We zijn als eerst gestopt bij Hearst Castle, maar besloten niet naar binnen te gaan. Tour duurde 1,5 uur en vonden we net iets te lang en zijn verder gereden naar het strand waar de Elephaent Seal vaak verblijft. Geweldig er waren er zo veel, sommige lagen te slapen en te snurken en andere begonnen met elkaar te vechten.

Vanaf daar richting Carmel, een stuk kustroute (Highway 1) en een groot stuk door de bergen gereden, heel droog, stukken ruige bergen en afwisselend met ruige oceaan, echt super mooi en we kregen eindelijk allebei het gevoel van vakantie.

Halverwege bij Ragged Point een tosti gegeten, want die koffie met cake zet ook geen zoden aan de dijk. Ragged Point, echt een klein gehucht met een klein cafe en een hotelletje, mar op een hele mooie plek.

Stop gemaakt in Gilroy, Outlet Mall. Ray wilde even kijken voor Nike's, maar helaas.

Nu aangekomen in een voorstadje van San Francisco, Alameda. Hotelletje aan de haven van de stad, heerlijk. Zo lekker een hapje eten en morgen vroeg weer op, we moeten op tijd zijn voor onze boot richting Alcatraz!!

Lekker Hapje gegeten bij Aroma (dat is toch geen naam voor een restaurant?) maar goed. Ze hadden een prive feest, maar we mochten wel in de bar eten. Eten was echt supergoed en we konden ook nog een beetje genieten van het prive feest, live nuziek en buikdanseressen, kortom een avond met gratis entertainment!

• 05 Oktober 2011 - 05:38

Renate:

Oh, wat een schatjes!!!! Dit zijn wel weer mooie foto's! Wij gaan zo naar Rhodos Stad, ik ga het vogelopvang boekje promoten, ben best een beetje zenuwachtig:) Daarna gaan we even lekker de stad in! Ik hoop niet dat die mensen in de bieb zo heel dicht bij me staan, ik heb gisteren echt zoveel tsaziki op, haha...nou, veel plezier en geniet maar lekker, dan doen wij dat ook!!! xxx