Dag 2, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 2, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 2, Los Angeles

Door: rayensabrine

01 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen vroeg op en op weg naar LA, Hollywood. Na meerdere keren verkeerd te zijn gereden (en dat met TOM TOM) eindelijk gevonden. Over de Walk of Fame gelopen, Sunset Boulevard, Santa Monica Boulevard. Bij Ripley's Believe it or not geweest. Gekeken bij Paramount Pictures, Studio's van CBS, Beverly Hills, Rodeo Drive.

Rodeo Drive was wel even leuk, hoop mooie en dure auto's gezien. Een Bugatti Veyron van 1,5 miljoen dollar!! Hebben we toch niet dagelijks op de plank liggen.

De Walk of Fame, wat een poppenkast zeg, lijkt wel een pretparkattractie!! En wat een toeristen, wisten we van te voren, maar toch. We houden meer van plekken die niet super toeristisch zijn.

Na een lekker hapje te hebben gegeten op Hollywood Boulevard, moesten we de auto weer ophalen,stond op P3, maar ook die konden we niet meer vinden
(dat is niets voor ons) Hij stond wel op P3, maar achter een muurtje, waardoor je de auto net niet kon zien!

We kunnen jullie wel vertellen, de voetjes het niet meer doen!

• 02 Oktober 2011 - 07:33

Renate:

Oh, jullie beginnen op ma te lijken...ik kan me herinneren dat ze bij het Antonius haar auto kwijt was!!!! Ennuh, welkom in Amerika...ik had het jullie toch gezegd, 1 groot pretpark, haha...ach, moet je een keer meegemaakt hebben...leuke auto voor 1,5 miljoen!!!! Rij ik dan in mijn corsaatje!!! Jullie zullen ook vast nog wel (iets) minder toeristische plekjes gaan ontdekken...Leuk om zo jullie berichtjes te volgen, ik ga nu echt de laatste dingen doen, het volgende bericht wordt vanaf RHODOS!!!!!!!!! xxxx

• 02 Oktober 2011 - 10:55

Lex En Eef:

Goedemorgen vanuit IJsselstein.
    Leuk om zo jullie reis mee te maken.
    We gaan vanmiddag toch wel even naar Saturn, want dit duurt toch wel allemaal erg lang.
    Amerika.
    Veel plezier met het ontdekken van Amerika.
    Tot het volgende bericht, doei, doei.