Dag 1, Reisdag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 1, Reisdag - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 1, Reisdag

Door: rayensabrine

02 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ola,

Lange reis gehad, maar gelukkig zonder extra vertragingen. 1e vlucht van Amsterdam naar Washington half uur eerder geland en dat was maar goed ook, want daardoor konden we net onze aansluiting halen.

Wel moet je je koffer tussentijds ophalen en op een andere band leggen (10 meter verder), zodat je koffer ook weer meegaat met de vervolg vlucht.

Helaas had ik (Sabrine) weer het geluk om al direct in de stemming van Amerika te komen. Ik zat naast een Amerikaan die bijna over de stoelleuning heen kwam. Geeft je zo veel bewegingsruimte, die je toch al niet hebt in een viegtuig.

Na aankomst binnen 10 minuten naar auto verhur bedrijf gebracht en alles doorgenomen en zoek maar een auto uit die in sectie E staat. Dat was mooi, konden we tenminste kijken of beide koffers in de kofferbak pastte. Het is een Chevy geworden, dat klinkt heel wat, maar helaas!! Het is een Chevy Cobalt.

• 02 Oktober 2011 - 07:27

Renate:

Oh, dus je kon al even wennen aan de Amerikanen!!! Fijn dat jullie goed zijn aangekomen, wij gaan over een uurtje op pad naar Dusseldorf!!!! Rhodos here we come!!! We hebben gisteren de open dag gehad bij de vogelopvang, zooo leuk! Papa heeft nog een roofvogel(tje) op zijn arm gehad, een woestijnhavik, dat wordt weer een canvasje...ja, de fotograaf (zussie) was natuurlijk aanwezig:) Ik ga nu nog even jullie volgende berichtje lezen en dan gaan we weg, wat is vakantie toch heerlijk!!!! xxx