Dag 3, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu Dag 3, Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Dag 3, Los Angeles

Door: rayensabrine

02 Oktober 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanmorgen in een keer naar LA gereden, ging prima. Gekeken bij Walt Disney Concert Hall, Staples Centre, China Town, Olverastreet, daarna nog even over Hollywood Boulevard gelopen en zijn we vertrokken naar het Hollywood Sign, na heel veel haarspeldbochten, ongelofelijk veel smalle straatjes en veel slechte stukken weg hebben we uiteindelijk een plek gevonden waar je mooie foto's kon maken.

Halverwege de middag zijn we vertrokken naar Venice Beach. Daar heerlijk ff op het strand gelegen en rond gekeken. Alleen met kijken kan je jezelf prima vermaken. Er lopen veel zwervers rond, mensen die er heel bijzonder uit zien en natuurlijk het stereotype, waar je Venice Beach van kent.

Veel gezelligheid en veel muziek, dans en sport en allemaal op een plek, leuk om te kijken en genieten!!

Nog ff lekker een hapje gegeten op het strand.

Morgen gauw de stad uit en de rest van het land verkennen. 2 dagen LA is echt genoeg!!

• 03 Oktober 2011 - 21:05

Renate:

Hi there!!! Hier dan ook een berichtje van de andere helft van de reizende familie...het is weer gezellig op Rhodos!!! We hadden bijna onze vlucht gemist omdat we in Nederland de afslag Eindhoven/Nijmegen al voorbij waren gereden op weg naar Weeze, daarna werd het alleen maar erger...we waren na nog een paar keer helemaal verdwaald te zijn, ongeveer 1,5 uur voor vertrek bij de parkeerplaats...en toen was het nog een klein stukje naar de luchthaven...dikke stress voor Naatje dus:( We moesten uiterlijk 1,5 uur voor vertrek op de luchthaven zijn!!! Er zou een taxiservice naar de luchthaven zijn, maar daar moesten we nog onbepaalde tijd op wachten...nog meer stress...uiteindelijk was er een duits echtpaar die ons naar de luchthaven heeft gebracht!!!! Ze waren net teruggekomen uit Spanje....wat een geluk dat zij er waren want we zaten op een afgelegen parkeerterrein!!! Volgend jaar vraag ik een TOMMIE voor mijn verjaardag haha...veel plezier maar weer, en vooral buiten LA dan! xxx

• 03 Oktober 2011 - 21:07

Renate:

Haha, het is gelukt, papa en mama kunnen jullie nu ook volgen!!!! Kunnen ze ook meteen onze berichtjes lezen en ik ben heel benieuwd of ze een nieuwe laptop hebben gekocht:)

• 04 Oktober 2011 - 18:23

Peter En Ina:

Het gaat goed met jullie, zo te lezen.leuke foto" shebben jullie al gemaakt.Hier komt de herfst eraan en zaterdag zitten we met de kachel aan. We zijn jaloers op jullie! Geniet van het strand en alle moooie dingen en doe voorzichtig!! Dikke kus.Peter en Ina