eerste dag HK - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van rayensabrine - WaarBenJij.nu eerste dag HK - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van rayensabrine - WaarBenJij.nu

eerste dag HK

06 Oktober 2012 | Hong Kong, Hong Kong

Na een goede reis aangekomen op hong kong airport! Meteen een taxi gepakt naar het hotel, bijzonder is hoe goed ze het hebben georganiseerd, nergens sta je lang te wachten en ook bij de taxi's word je in de juiste baan geleid en krijg je een erkende taxi toegewezen.

Hotel BP international is een prima hotel, kamer niet mega groot maar voldoende voor een paar dagen. We konden helaas niet direct inchecken, kamer was nog niet klaar. Dan maar de stad in. Blijkt al gauw dat de uitvalsbasis van ons hotel erg goed is, je bent overal zo, zowel lopend als met metro.

Eerst maar begonnen bij Avenue of stars waar ook elke avond de symphonie of lights is. De weg er heen, canton road, de pc van hong kong denken wij, want alle dure merken zijn hier vertegenwoordigd. Aan het eind zit avenue of stars, de walk of fame van hong kong. Bruce Lee en Jackie Chan kennen wij dan ook. Ligt ook langs het water dus zie je meteen de skyline van HK. Groot en hoog. Daarna koffie en terug naar hotel, word toch tijd vooor een korte slaappauze!

na onze pauze heerlijk naar temple street market geweest, vond het zelf een beetje tegenvallen, maar ach, je ziet hier genoeg horloges en tassen e.d. voor weinig maar de echte neppers mogen ze blijkbaar niet openbaar aanbieden. Wel word je hier en daar aangesproken of je interesse hebt in copie watch, copie bags! Na het bezoek ergens een hapje gaan eten. Vage tent, maar eten was prima. Ray had een heerlijke biefstuk met rijst en groente en ik had noodles met varkensvlees groente en saus. Ditalles voor nog geen 18 euro!

• 09 Oktober 2012 - 17:16

Lex En Eef:

Hallo vakantiegangers,

Wat een leuke reisverslagen weer. Daar kijken we echt naar uit.
    Hoeveel is het tijdsverschil met Bali?
    Ons fotoboek is ook betsteld.
    De accu voor Jan is ook net binnen gekomen.
    Hier is alles verder oke.
    Liefs van ons.

• 10 Oktober 2012 - 19:47

Renate:

Hi skatties!!!

Hier dan ook wat berichtjes vanuit o zo mooi Baarn:) Ik ga even lekker jullie verhalen lezen...de eerste klinkt al goed, jullie genieten vanaf dag 1...op naar dag 2...xxx