Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

09 Oktober 2012 | Indonesië, Sanur

Vandaag door gevlogen naar Bali, weer een goede vlucht gehad. Bij aankomst werden we opgehaald en naar het hotel gebracht. Wat een verkeer zeg, chaos, maar leuk om naar te kijken. Veel brommers met mensen erop uiteraard, maar sommige hadden winterjassen en handschoenen aan. Geeft niets, tis maar 30 graden.

Heerlijk nog even in het zwembad gedoken en een cocktail gedronken, verder al wat leuke contacten gemaakt. Vanavond lekker gegeten nasi met ei, sate en kroepoek. Kost hier ook allemaal niets. 2,80 voor een maaltijd!

Nu lekker slapen en morgen lekker rustig dagje en een beetje de buurt verkennen! Trusten!

Toch nog even niet slapen, Ray heeft een nieuw vriendje gevonden, meneer gekko.......

• 10 Oktober 2012 - 20:10

Renate:

Hi weer!!!! Het zou wat zijn als er brommers reden zonder mensen erop, hahaha...en tja Boogaarden en Gekko's...nou, geniet maar lekker daar op dat zonovergoten Bali...hier schijnt morgen ook de zon, alleen maar 14 graden en vannacht vorst aan de grond:( brrrr.....

xxx

• 11 Oktober 2012 - 09:24

Peter En Ina:

Lekker maf zijn ze daar, zeg.Om bij 30 graden een jas aan te trekken.Lijkt ons een heel raar gezicht!
    Nu, geniet van de zon en de gekko's .kus

• 11 Oktober 2012 - 21:01

Eef En Lex:

Vermaken jullie je nog? Ik zie onze reactie er niet bij staan, misschien iets niet goed gegaan.
    Zijn er nog gekko,s?

Geniet maar lekker verder. Liefs van ons. xxx