Halls Gap/Ballarat - Reisverslag uit Ballarat, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu Halls Gap/Ballarat - Reisverslag uit Ballarat, Australië van rayensabrine - WaarBenJij.nu

Halls Gap/Ballarat

22 Oktober 2014 | Australië, Ballarat

Vanmorgen lekker ontbijtje voor de deur van ons huisje in de Grampians, een mooi berggebied in Victoria.
De kookaburra's komen onderhand je eten van je bord kijken, jammer voor hun dat het vleeseters zijn dus een broodje kaas gaat er niet in, was gisteren met de bbq wel anders...
Daarna in de Grampians naar Borooka lookout gereden, weer 20 km slingeren en klimmen.
Mooi uitzicht over de vallei waarin we ons huisje hadden.
Daarna nog een paar km bergop naar The Balconies, ook een heel mooi uitkijkpunt met een rots die overhangt over de vallei, mag je niet heen/op... Ray zou Ray niet zijn als ie daar toch heen gaat en gaat liggen zonnen met een drop-off van heel wat meters onder zich.
Daarna naar Ballarat gereden, de stad waar veel goud gevonden is in het verleden, de mijnen alles wat erbij hoort is nu een toeristentrekpleister/pretpark, niks voor ons dus overgeslagen.
Wel even de stad zelf in geweest, leuk en weer wat groter als wat we de afgelopen tijd gezien hebben.

In het hotel hebben we kamer 12a, normaal gesproken zou dat 13 zijn geweest, maar ze waren nogal bijgelovig! Hihi

Uiteraard weer afgesloten met een bbq, de laatste op het vasteland van Australie, morgen en vrijdag naar Melbourne, daarna naar Tazzie!

Nu lekkere D.E. Koffie!

• 22 Oktober 2014 - 11:44

Marloes:

Hahaha, Ray zou Ray niet zijn als............ geweldig!!

Veel plezier straks in Melbourne (Mellie?)!! Xx